1 September ett stort datum.

Igår firade jag första dagen som inte längre sjuksriven. Nu jobbar jag 80%. Har en heltid i botten men tycker det räcker med 80% nu när Mathias är så liten.

Mitt firande sammanföll med vår gamla mammagrupps middag. Det var skoj att träffas lite igen och höra hur alla hade det. Det blev middag på http://www.kohphangan.se/information.html riktigt god mat.


Jag åt kyckling med sockerärtor. Missade att fota efterätten:-( Jossan visste en efterätt som inte fanns på menyn. cocosglass serverad i en halv cocosnöt. Himmelskt god.
Missa inte den om ni går på Koh Phangan någon gång.
 

Veronica(Hjalmar&Agnes mamma) Jossan (Jontes mamma) Jag och Louice ( Elliots mamma)
Ser fram emot en lekdag på  www.lekiz.se i Åkersberga den 25 september :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0