Nu sover han sött...

Nästan varje dag när jag hämtar Mathias så stannar vi till och pratar om kompisarna vid den här tavlan.


Så kul att han berättar om lite vad de gjort. Elvi var monster, Anni spöke. Tror han var lite rädd för dem idag :)

Favo fröknarna:


I helgen skulle vi leka att jag var Magda hemma. Undrar lite hur han tänker då.

Killen var rätt lugn här i kväll. Satt bredvid mig på pallen och skulle ha sin laptopp vid sidan av min dator. När jag sen kände på honom var han riktigt varm. Visade sig att han hade 38,9. Så vi försökte få i honom alvedon. Men det slutade med att han kräktes ner soffan sin mamma och pappa och sej själv. Puh. Tur det finn stolpiller.


Känner mig orolig idag. Fick reda på att en väns systerdotter försvunnit på bussen mellan Mora och Östersund. De vet inte om hon gett sig av frivilligt eller med tvång. Otäkt! (Annica, vi som pratade om denna busstur i lördags.Hmm) Hoppas så innerligt att de snart får kontakt.

Jag ska ta och gå o sova. Blir nog att jobba fm imorgon och sen hem och ta hand om mina sjuklingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0