Kanelbullens dag!

Idag är det kanelbullens dag!

Jag hade en tanke på att baka på en liter och bjuda på jobbet... men det har varit så himla mycket på sistonde. Sen förra lördagen har vi: varit på skhlm fest med ansiktsmålning och t-shirt målning, Lidingöloppet, lekland,middag på IKEA med Artur, Heron City med Jonte, två dagar på Hasseludden Yaruragi, en dag på stan med chokladprovning i Gamla Stan, storstädning. Så jag orkade inte med något bak.
Istället framförde jag mitt förslag till chefen, att jag skulle köpa findus kanelbullar och värma i ugnen på jobbet för att få härlig doft och bjuda på till måndagens morgonmöte. Chefen föll direkt och tog gladeligen upp plånboken. Så han bjöd ur egen ficka på 60 bullar och jag fixade.

Blev riktigt lyckat, tog ut tredje plåten med bullar lagomt tills mötet skulle börja :)
Det låg en härligt bulldoft över hela lunchrummet...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0