Jag har världens bästa syrra...

... som har väldens bästa extra jobb. Hon knäcker extra som guide på www.rosabussarna.se
Jag hämtade henne på arlanda igår, så nu har hon gjort sin tredje eller är det fjärde transibiriska resa med massor av shopping i Kina och Japan. Jag skulle bli helt tokig om jag såg allt som gick att handla. Kanske tur jag inte är där. Skulle bli rätt dyrt även om allt är super billigt.

Men som tur är har jag en syrra som gillar att handla till mig och de mina :)

Är bara tvungen att visa lite av det jag kom hem med igår kväll.
 
En pjamas med drake på till Mathias, en tatueringsarm till Martin, handväska till mig.
 
Origami vik modeller, Yasuragi tar 55kr styck för dessa. Tror Anna betalade en 10a styck. Mina ryssdockor. Så söta.
 
En grön Helly Hansen väst till Mathias, turkos Peak till mig och en blå väst till Martin.


Och super skoj, jag gillar ju pyssel och kladd och lek. En chokladform i silikon med modeller av dinosarier :)
Hon handlade massor av mera men vissa saker kan komma att bli julklappar så jag visar dem inte...

Igår när vi var ute och städade förrådet, plockade in trädgårdsmöblerna och sånt. Så passade Mathias på att laga mat i bakluckan på bilen. Jag har en spis som vi ska ta upp till sommarstugan och han passade på att leka lite.


Han hade helst velat ta med köttbullar ut till sin spis och så ville han äta middag i bilen. Hmm inte denna gång iaf. Få se om vi kan hitta på något skoj en annan gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0