Jaaaag viiiill inte gå in...


Lillkillen älskar att vara ute, plocka ekollon, leka i sandlådan, åka sparkcykel eller bara springa omkring.
Inatt sov han till ett, då kom han över till mig men ville inte ligga på min arm :( Var rätt knölig och ville byta kudde med mig och stöka omkring. Jag gick in med honom till hans säng och vipps så var han tillbaka inte alls trött. Vi höll på så där och jag försökte säga åt honom strängt att  mamma måste sova, men det gick inte in. Vid tre halv fyra så stannade han tillslut kvar i sin säng och somnade om. Gissa om jag var trött när min klocka ringde vid halv 6. Puh men har så mycket att göra på jobbet så jag tog mig samman och åkte dit.

När jag hämtade honom så visade det sig att han inte sovit på förskola idag heller, stackarn.
Trots det valde vi att...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0