Ingen succe för min kampanj på jobbet

För någon vecka sen bjöd jag på godis på jobbet, rosa rattar från Ahlgrens bilar. Till förmån för rosa bandet. I varje skål hade jag oxå lagt i några lappar med text där det stod hur man kunde skänka pengar till min insamling.
Vi är bort åt 70 personer på jobbet och hör och häpna en (1) gjorde slag i saken och skänkte en slant.


Hur lång tid tror ni det tog innan alla sex skålarna med rattar försvann...



Inte så lång tid. Efter en fika var det bara lapparna kvar. Ja ja förhoppningsvis skänkte de på annat sätt får man hoppas.

Såg precis att min insamling var uppe i 2200kr, toppen!!  200 mera än förra året. Tjohooo! Tusen tack alla som bidragit.

Kommentarer
Postat av: Lotta

SUCK! Veeerkligen konstigt hur folk är funtade!! Fattar inte! Å när man blir bjuden på snask och du gör det så enkelt och trevligt för dem att ge!! Jaja, DU gör iaf allt du kan och på ett positivt och imponerande sätt!!Bra jobbat!!

2010-10-29 @ 11:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0