Har varit utan bredband i över två dagar....

tänk vad man är beroende av internet. Massor av saker jag inte kunnat göra. Kollat vädret på Fuerteventura, bokat parkering på Arlanda.
Nu är dock allt fixat och jag borde sova. Är väl 5 timmar tills klockan ringer och det är dax att kliva upp.

Men tack vare att COMHEM inte levererat, så varken internet eller tv funkat så var jag nästan fullpackad när jag kom hem efter att ha lämnat Mathias i Dalarna i dag.
Allt har väl något gott med sig.

Nu såg det iaf härligt ut vad gäller vädret. Dalarna bjöd på minusgrader och snö här och där. Fuerteventura verkar bjuda på +25 och soooooool. Nice!

Men hallå varför sitter jag kvar här, måste sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0