...gå på utflykt med Jonte och Jossan...

Det är ju trots allt kanelbullens dag. Så efter middagen tog vi vagnarna och gick en promenad. Jonte ville sitta i Mathias vagn och Mathias var nöjd med att sitta i Jontes.
  
Tror Jonte var lite sugen på Mathias ratt han har på vagnen :)

Så gick vi på Billströms cafe i Skärholmen.


Bulle och jordgubbsfestis, mums!




Men Mathias var rätt trött och spårade ur rätt snabbt.

Själv lyxade jag till det med varmchoklad och bulle :)
Daniel ville att vi skulle köpa med en bulle hem till honom så jag beställde fika åt oss och en bulle i påse. Då packar killen två påsar med två bullar vardera och säger att han bjuder på det. Det var bara att tacka och ta emot.


Innan vi rullade hem så fick killarna springa av sig lite i den avstängda fontänen.
Väl hemma ville han lyssna på blixten, vilket betyder kolla på filmen bilar som pratar.
Efter 10 min höll ögonen på att åka ihop så vi gick upp till sängen. Men tror du inte killen springer upp iaf när jag sagt godnatt. 2-3 ggr sen går jag in på toaletten uppe och han får stå utanför och trötta ut sig tills Daniel går in och lägger honom. Vipps så somnar han! Daniel har bra teknik på det där att lägga lillen :)

Nu ska jag ta och förbereda lite för imorgon då det blir lite överraskning. Skoj skoj!

Tusen tack all ni som redan gett en gåva till min rosabandet insamling, jag blir så glad!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0