Nice tjejmiddag hos grannen.


Igår var jag hemma för VAB, Mathias var dålig i magen och de ringde hem honom från dagis i torsdags. Men han mådde bättre så vi tog en tur till Skärholmen. Bussen var full så vi fick gå dit i regnet :(
Köpte en present till Martin som snart fyller år. Ett sällskapspel från LEGO och så köpte jag ett klippkort i simmhallen. Måste se till att utnyttja friskvårdspengen innan årsskiftet. På detta jobba har jag både friskvårdstimma och ersättning upp till 2000kr /år. Än så länge har jag nyttjat 211kr blodomloppet. Så nu har jag fixat simmkort och så hoppas jag kunna boka in en massage till nästa helg.

Ser så fram emot nästa helg, har tagit ledigt på fredagen och tänkte ta med Mathias efter lunch på torsdagen upp till Dalarna. Så ska vi baka i bagarstugan fre em och lördagen. Det är ju en tradition sen jag var liten, men förra året orkade jag inte så ni ska vi ta igen det och Mathias ska få vara med för första gången. Det ska börjas i tid.

Igår kväll var det tjejmiddag hos Jossan, grannen. Super trevligt. Känndes som en riktig tjejmiddag då vi tog fram youtube klipp från prinsessbröllopet och tårar rann från våra kinder. Ha ha precis som det ska på en tjejmiddag.
Ja ja god mat och Idol hann vi oxå med.


Ha ha mitt klipp på youtube när carola dyker i Dalhalla från 2003 har haft 4839 visningar. Inte illa

http://www.youtube.com/watch?v=l09jLyXE3kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0