Fars dag och smått & gott...

I söndags serverade vi pappa på farsdags frukost i sängen. Mathias tyckte det var super skoj.


Sen att jag råkade köra en kopp koffeinfritt kaffe istället var ju en annan femma :)
Sånt som händer när man bara går efter snygg färg på kapseln.


Jag har fått en riktig städprins här hemma. Killen gillar att skura och skrubba. Vatten lek är alltid skoj.

Så får mamma stada/torka upp på golvet sen. Men det gör jag så gärna.

Söndagkvällen avslutades med hemgjorda köttfärsbiffar och nykokt lingonsylt. Mums



Klart jag älskar snön men det är inte kul att köra vagn i snön, trodde när den här snön kom förra veckan att jag vi skulle få börja med pulkan men inte da.


Det mesta av snön försvann direkt men vår snögubbe hade gjort en rolig snöhög på vår gräsmatta.
Nu finns däremot inte en snögnutta utan bara en massa regn.
Jag vill leka i snön sa Mathias när vi kom hem från förskolan idag. Sorry killen men det kommer nog mera ska du se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0