1:a Advent.

Hade så bra planer för dagen. Pysselverkstad, adventsgudstjänst och sist men inte minst stockholms centralstation. Det ville jag verkligen inte missa. Där finns ett super stort pepparkakshus som man kan gå in i. Och så fick man i helgen träffa tomten och dekorera pepparkakaor.

Men men vad är en bal på slottet... Mathias har feber så Daniel får åka själv till centralen med Martin som ska åka tåg med sin mamma och mormor.

Tur vi bakade igår iaf så vi har lite mys här hemma.


Mathias bullar är rikgitg snygga tycker jag : )



Första ljuset tänt, nu går tiden fort. Hur ska jag hinna med allt jag vill göra????
Gäller att prioritera rätt även hemma inte bara på jobbet.



Det är härligt med snö, tycker de flesta iaf. Jag behöver väl kanske inte säga att Daniel kallar det för norrlands skräp.


Martin, Dennis och en kompis åkte en bra stund i backen. Härligt med lite frisk luft.

Lillkillen var super nöjd med att få åka på farbrors gamla bobb. Igen mamma igen, så fort jag stannade. Puh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0