Söndagsmys med hostig skruttis.



Killen har fått en trehjuling av mormor och morfar. Det har stått ouppackad i sommarstugan ett år men nu tyckte vi det var dax att ta ner den till stockholm. Hmm benen räcker inte riktigt till men den är skön att sitta på och om mamma trycker på lite i ryggen så är allt på topp. Flaket brukar vara fullt i sten.
Men kolla man kan ju se mina tulpaner som är på väg att slå  ut vid förrådsväggen. Det blir super fint när de blommar ut.

Ev har jag klippt körsbärsträdet för hårt. Vårat har en del knoppar men tror bara det är blad. Grannens blommade fint idag. Det går fort nu när det varit regningt och så kom solen och värmen.



Jag och Mathias var till www.skopunkten.se och köpte tre par skor för 198:-. De har ju erbjudande på köp två par 50% rabatt på det billigaste eller köp tre 100% rabatt på de billigaste. Så vi köpte tre par skor för 99kr styck.



Mathias gillade mina iaf :-)

Killen är hostig och snorig igen. Hoppas han kan orka med förskolan mån-onsd. Sen är vi lediga tors-fred.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0