Bebis besök igen :-)



Mathias hittade snabbt Hjalmars leksaker. Bilen var kanon kul. Snickarbänken toppen. Byggare bob verktyg spännande så han skrek. Bebis Agnes var intressant.



Mathias hjälpte henne med nappen när hon tappade den :-) så söt han var. Hon med såklart. Super liten. Inte utan att det känns lite tungt i hjärtat att det inte kan bli något syskon till Mathias. Enligt mina tidigare planer skulle han fått ett syskon nu i vår. Men min behandling kommer ju pågå i tre resp fem år till och en ny graviditet skulle öka risken för återfall. Om om om om de nu inte kommer på något nytt inom forskningen.

Jag får ladda upp några mera bilder lite senare. Är så trött att jag håller på att somna.
 Hjalmar sov när vi kom och tog det rätt lugnt till en böjran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0