Äntligen äntligen har jag hittat något bra....

och snyggt och godkänt av Daniel. Till råga på allt till bra pris.
Ver in på www.ikea.se för ett par dagar sen och letade förvarig. Har letat runt lääääänge efter en bra förvaringsmöbel till Mathias leksaker i vardagsrummet men inte hittat något. Det ser ju för tråkigt ut när alla leksaker ligger framme hela tiden. Nu fick jag syn på en nyhet på IKEA. http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00180421 Glad som bara den kollade jag om varan fanns hemma i Kungens kurva. Men tyvärr, skulle inte komma in på ett par veckor.

Idag när Mathias sov kom jag på att jag kunde kolla igen om jag fortfarande tyckde den verkade bra. Körde en extra koll på saldot på lagret och YES, den hade kommit hem.

Så jag tog Martin och William som var på besök med mig till IKEA och köpte förvaringen.


Blev super nöjd. De enda vi inte gjorde var att sätta på hjulen, det fick bli tassar istället. Annars vet jag en kille som skulle möblera om rätt ofta :-)

Vi svängde oxå föbi Citygross och köpte en svart 45 liters typ gummikorg. Den ska vi samla alla uteleksaker i så inte alla bollar, spadar och bilar rullar omkrig överallt utan att det får se lite städat ut även där.

Det blev en bra dag idag!
Jag vaknade precis innan min klocka skulle ringa halv 7. Upp och bredde macka väcka syrran och in i bilen. Kom väl iväg 7.07 sen upp till Gustavs lämna av syrran och hämta Martin som var hos sin Mormor. Det var riktigt trevligt, snacka med syrran hela vägen upp och Martin hela vägen ner. Ja när han inte sov så klart. Tror han sov en timma i bilen. 5½ timma senare var jag tillbaka i Segeltorp här var soligt och varmt +24. När jag lämnade av syrran i Gustavs var där +8 och regn.

Hoppas hoppas det får bli så här varmt och soligt hela helgen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0