Vilken härligt tid..

Mathias är inne på flygplan just nu, pratar och leker och hör flygplan överallt. Passar ju bra nu när vi ska flyga på måndagmorgon.

Imorse vaknade han kl 07:10 ( har fått lite tidigare vanor nu när jag börjat jobba) det första han sa var "dagis"
med ett leende. Skönt att det är så.
Sen går han och sjunger på Liselotte (favouritfröken på dagis)Liselotte Liselotte. Han saknar nog henne.

Idag har vi gjort klart elen och mailat ordförande för granskning, när vi kommer hem ska jag dela ut papperet och besöka några som kanske borde betala lite mera per månad detta år.

Har oxå hunnit med att göra ett excel och word dokument till jobbet. Hmm låg vaken idag från halv 6 och funderade massor på jobbet. Var tvungen att sätta ner det på dokumnet innan jag glömmer.
Igår köpte jag brun utan sol servetter på hm. Så idag har jag smetat runt hela kroppen. Det syns faktiskt inte så mycket men en nyans kanske. Ska ev bättra på en gång när Mathias lägger sig.

Daniel har nu åkt för att möta upp Martin men de kommer nog inte hem förräns Mathias har lagt sig.

Ikväll ska jag packa och kolla robinson. Såg precis att kommande vecka kör de alla tre sista programmen. Vet dom inte att jag är borta???
Onsdag torsdag och lördag. Sen är det över. Men man kan ju kolla TV4Play så jag får väl göra det när jag kommer hem.

Nu ska vi ta och leka och mysa lite innan killen ska gå och lägga sig om 1 ½tim.

Om jag inte hinner med mera blogginlägg så hörs vi när vi kommer hem från Fuerteventura.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0