Mormor på besök :-)

Idag var jag på läkarbesök efter jobbet. Träffade Dr Lundin en månad efter avslutad strålning. Hon tyckte allt känndes och såg bra ut. Det var bara lite klämm och känn undersökning. Så nu blir jag kallad om 6 mån till sköterskor och om ett år tillbaka till läkare. Ca ett år efter operation blir det en mammografi.

De har ju bara pratat om hur många som får återfall i alla statestiker så jag ville veta hur många som aldrig får tillbaka cancern. Hon sa att det var minst 80 % som gick helt friska genom livet efter en sån här grej.

Ja ja det kändes ju bra.

Sen mötte jag upp mormor i Liljeholmen köpte semlor och tullpaner så åkte vi hem och hämtade Mathias.
Jag gömde mig lite bakom dörren så han bara såg mormor, å han blev sååå glad att se henne.Ja tills han såg mig förstås :-)
Sen åkte vi pulka hem och åkte några vändor i backen sen kom en traktor och skottade snö. Sånt är skoj.

Nu har vi fått vår genomgång av elen i föreningen, så här ska jobbas. Avstämning ska ske och vara klar i mittten av feb. Puh ganska  myckte som ska göras men det är skoj.
Nu ska jag sova så jag orkar med morgon dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0