Fint men kallt.....

Det gick super bra för killen på förskolan igår. Tror han saknat det där en del. Inget gnäll när jag lämnade och stora kramen när jag hämtade :-)

Jag passade på att städa lite hemma och prova en del kläder och handla. Det hade snöat under natten så jag fick skotta lite på gården oxå.
Min förkylning blir bättre och bättre, har fortfarande en klump i halsen men det känns bra att det går åt rätt håll.

Idag blev jag och Mathias lite osams efter frukost, hmm något gick fel. Om det var tröjvalet jag gjort eller vad som gjorde det vet jag inte. Men han skrek under hela påklädningen och vägrade ha vantar och skek nästan hela pullkafärden till förskolan. När vi kom in vägrade han släppa vantarna och inte förräns jag fått av overall och skor och sa att vi skulle gå upp till avd så vände de. Då började han prata som bara den mamma pappa mamma pappa och var hur trevlig och glad som helst.
När vi kom in till de andra så frågade liselotte om han ville göra pärlmaskar. Trä pärlor på en liten trådstump. Givet han satt sig och började och jag sa hejdå och gick, inga tårar då heller :-)

Nu ska jag gå och sätta in kuppevärmaren i bilen, tänkte åka till Syrran och hämta en resväska så jag kan börja packa :-) eller iaf lägga i såna saker som vi inte använder fram tills resan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0