Vilken energikick!!!!


Var på Hatiti-Gala igår kväll.
Precis vad jag behövde. Fart och fläkt och mycket bra musik. Hade fått plats på rad 1 så jag satt bra kan man säga. Helt skön stämning, det skämtades friskt om löpsedlar och annat :-)

Några saker jag känner att jag vill framföra är iaf att Carolas väska till Haiti fortfarande inte kommit till rätta. Den är full i kläder till hennes två fadderbarn. Anledningen till att hennes ena fadderbarn inte gått iskolan på ett tag var att föräldrarna separerat och bidraget gått till "fel"förälder. Det var nu fixat så han börjar skolan igen nu.

Kikken och Doreen var konferencierer, det var Haitisk sång av en mysig Haitisk kvinna, Haitisk dans av två coola tjejer, akrobatik av två duktiga killar sen var det alla dessa artister: Benjamin Wahlgren , Pandora, Nicole från Carola Camp, La Gaylia Frazier, Gabriel Forss och hans kör,   Peter Jezewski, Samuel Ljungblad, Sarah Dawn Finer och så klart Carola. Det sjöngs låtar som Hallelujah -Leonart Cohen,”Tro (Marie Fredriksson), ”Pride”, ”Man in the mirror(Michel Jacksson), Så länge jag lever, Jag ger allt m.m. Sen pratade Biståndsminister Gunilla Carlsson och Svenska läkerteamet och Hoppets stjärna

Det var ett super bra upplägg och kvällen flög ivägsnabbt.
”
Är du intreserad av att läse en recention från gårdagen gå in på denna länk http://www.carola.com/#/1267179300000 hon gör en bra beskrivning tycker jag.

Efteråt han jag träffa Carola en snabbis, som kände igen mig trots min korta frisyr :-(  (hon fick ju fått höra vad jag gått igenom när hon var i Falun i höstas, då hon förövrigt frågade efter den blonda tjejen)
Hon bad om ursäkt för att hon inte ringt,( men hallå som om jag hade förväntat mig det, tjejen har ju verkligen fullt upp och jag är ju ingen) Hon ville veta hur jag mådde och sa: -visst var det Maria du hette?
Ja vad ska man säga den hjärnan den kan jobba den :-)
Hon har hur mycket som helst i huvudet och har precis rott iland en gala och står där efter och kommer ihåg vad man heter.

Mycket kan sägas om Carola men är det negativt och konstiga saker så kan jag bara intyga på att det journalister som försöker komma upp sig lite och skaffa rubriker.

Ja det här får bli ett inlägg med hyllning till Carola, hon är STÖRST,BÄST och VACKRAST.

Längtar så tills isommar när vi ska se henne i Dalhalla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0