Kvack kvack kvack.....

Idag när jag var och handlade på ICA Kvantum i Kungens Kurva (min vanliga butik)
Satt där en Anka vid namn Anna och signerade sin bok om gympa för gravida eller vad den kan heta.

Hon var rätt ensam och fick inte många böcker sålda. Jag passade iaf på att ta en bild så ni får se henne.

Den här tjejen är verkligen inte någon favourite från min sida. Har mycket konstiga ideer och ett dåligt sätt tycker jag. Sen kan jag tycka det är konstigt att när man lägger ner så himla mycket penar på kläder, värför köper man inte snygga kläder då?? Man kan ju inte bara behöva köpa dyra kläder för att de är dyra.

Jag frågade om jag bara fick ta en bild och det gick bra sa hon. Jag skämtade till det med kexchokladen i bakgrunden och hon skrattade med. När jag sen visade bilden och  tackade sa hon -tack för att du kom.
(det var ju inte direkt hennes förtjänst att jag handlar på den butiken) Det kan inte vara lätt, hamna mitt ute i en vanlig matbutik men vanliga simpla människor. Hon hade nog velat sitta på NK eller något fint ställe.


Ja ja det var en kul grej iaf.

Från det ena till det andra, stackars Pernilla Wahlgren som gick vidare till andra chansen i melodifestivalen idag. Nu missar hon Nicklas och Lailas bröllop nästa helg. Om hon inte kastar in handuken och ger upp.

Nu ska jag ta och äta några chips innan jag somnar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0