Då var det dax för mina ögon att gegga igen :-(

Jaha, jag hostar och kraxar. Inatt var ögonen igenkladdade. Tror inte jag sover så bra när jag hostar hela tiden.

Men nu är det iaf fredag och lite vila kanske man kan hinna med i helgen.
Det är ju www.syfestivalen.se i helgen, och nu har de även flyttat från Kista till Älvsjömässan. Villket passar mig perfa då jag bor granne med Älvsjö.

Jag hoppas bara att jag känner att jag orkar åka dit en sväng, gå på några workshops. Kanske ska jag lära mig att virka en bakelse eller tova en nyckelpiga :-)

Ja ja vi får se, ögonen rinner iaf och hostan ligger retande i halsen.

Daniel är och hämtar Martin, så imorgon ska väl han och jag orka se Melodifestivalen iaf. Förra veckan somnade jag efter en låt.

Men oj vade det snöar. Har ju kommit en dm idag, de "lovade" ju att det kunde komma upp emot 3dm till i helgen :-l  hmmm nu räcker det faktiskt, fåglarna sjunger så fint på morgonen men de vill ha vår oxå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0