Bakat semlor.....

Vi är hemma och har det bra, killen är rätt bra i ögonen. Jag ringde BVC idag och de tyckte jag skulle badda med saltvatten under dagen så kanske han kunde gå till dagis imorgon.
Men jag tycker han är lite för röd på ögonlocken så jag tror vi avvaktar och blir hemma tills på måndag.

Morgonen var kall och dimmig här så vi stannade inne, bakade lite istället. 1dl mjöl och en bunke kan man roa sig länge med men oj va mjöligt det blev. Tog en bild men kameran vill inte lägga över bilden på datorn så ni får tyvärr inte se den. Vi passade på att bada då degen skulle jäsa och jag passade på att städa toaletten när Mathias badade. Snacka om att vi är effektiva idag :-)

Bullarna blev jättefina, hu får vi bara beställa grädde och mandelmassa från Daniel när han kommer från jobbet så....eller så ska vi ta en promenda i vagn när han vaknar till ICA. Hmm nu fick jag något att tänka på.
Det är så soligt och fint ute nu.

Äntligen tror jag att jag är klar med elen för 2009. Har mailat iväg alla dokumenten.
Nu kan vi göra våran tuch på upplägget för 2010. Ska se till att få Daniel att fixa ett fantastiskt bra dokument som inte kommer kräva så mycket arbete under året utan att excell sköter jobbet åt en. Och sen fixa en del mallar på dokument som ska användas när någon flyttar ut.

Nu när Mathias sover ska jag passa på att jobba lite oxå, behöver ringa bokningen ang vår planerings dag den 24/3. De öppnade precis nu efter deras lunch stängt. Jag får passa på.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0