Titta vad jag hittade...

Efter att jag lagt in mitt inlägg igår laddade jag iaf hem programmet för fotoboken. Även om jag inte har hela årets foton så lyckades jag iaf fylla en bok med bilder  :-) skoj så nu har jag snart en med händelser från 2010 oxå. Hade en kupong så av mina fyra gjorda fotoböcker har jag bara betalat för portot för tre av dem och en helt grastis även frakten. Nice! Idag blev det 295kr rabatt.

Nu hittade jag även de sparade bilderna från när jag gjorde Martins bok på datorn. Där fanns bilder från hans skidlopp jag skerv om igår.

Skoj hade vi den där dagen.

Hittade många andra roliga bilder på killen med, men de får stanna i min dator och i hans egen fotobok ;-)

Den här goa glada killen kan man se mycket av Mathias i. Mina söta killar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0