Pyssel och lek...

Jag var på bion igår. Änglagård. Jag hade samma mysiga känsla i kroppen när jag gick därifrån som jag haft när jag sett de tidigare två filmerna. De hade fått ihop det bra tycker jag trots att två av skådisarna dött sen den senaste filmen. En hel del klipp från de tidigare filmerna.
Kände mig nöjd när jag gick därifrån att jag inte hade Daniel med mig. Han hade inte gillat filmen och det skulle bara tagit mysighets känslan ifrån mig.

Idag har vi varit ute och lekt i snön igen. Dennis kom ut idag med så han och Martin har bygt i snögrottan och gjort en utgång på andra sidan. Mathias ville gärna vara med och leka men var ivägen för dem ibland. Vi åkte bobb i backen och han är modig lillkillen. Full fart nerför backen.

Martin fick ett roligt pussel i julklapp, har hunnit bygga halva. Men det ser ut att bli fint.


En födelsdagspresent som vi inte hunnit testa tidigare var:

Ett lego sällskapsspel. Typ master minde. Man ska gissa vilka färger och på vilken plats pluttarna sitter.

Skoj men det är lite svårt för lillebror att hålla händerna borta.

Spelet är för 2-4 spelare men Mathias måste ju låna lite så det var inte många minuter spelet var helt. Puh bara att bygga ihop igen.

Min fina julklapp av syrran. En nalle pjamas i fleece. Blir rätt varm. Men är mysig. Den har till och med fötter med tassavtryck under fötterna :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0