Lite bilder från veckan...

Var ju hemma några dagar i början på veckan. Killen var hostig och febrig men det var inget fel på tempot.
Han lekte lite här och lekte lite där som vanligt.
Så gick han upp på sitt rum och det blev rätt tyst,hmm. Man blir ju orolig för vad han nu har hittat på, så jag gick upp och fick se det sötaste man kan önska.

Killen hade rivit i sin garderob och hittat djurdräkterna, han var en hund. Han leker hund och katt rätt ofta här hemma. Det är nog någon utvecklingsfas antar jag.

Även om sjuklinge är blank på ögonen är det inget problem med hummöret.

Dressen är i minsta laget och jag borde nog lägga ut den på tradera för försäljning snart.

Ja ja när det väl börjat ville han bara fortsätta. Så blev han en "krokodil" som sa kvack i en groddräkt.

Och inte nog med det han blev ett lejon som morrade innan leken var över.
Tur jag har en fantastisk syrra som hittat så många dräkter åt oss i billiga Kina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0