Gott Nytt År!!!

Då närmar sig 2010 sitt slut. Vilket bra år det varit. Bra jobb, perfekt radhus med bästa grannarna, fantastisk man, underbara barn och toppen barnomsorg. Jag var lite rädd där, härom dagen att jag är för nöjd på alla fronter så ett bakslag stod och knackade på dörren. Men fick ju ett glädje besked där igår om att min undersökning såg bra ut. Jippi!!

Några nyårslöften?? Ja det skulle väl vara att förutom, ha super skoj och njuta av alla tre killar ta mig tid att simma då och då. När ljuset kommer tillbaka ska jag oxå bege mig ut på promenader och cykelturer.



Här är våra inhandlade raketer, de andra kartongerna är två bilar och 12 st pansarvagnar som vi ska spränga av på eftermiddagen så Mathias kan vara med. Har oxå köpte en förpackning (8st)med "tysta raketer" sånna tailänska eller japanska lyckoraketer. Rispapperslyktor som sakta stiger mot skyn.

I år lämnade de även med skyddsglasögon till barnen när vi köpte raketer, nog för att det är största försiktighet som gäller iaf men det visar ju att företagen som tillverkar raketer bryr sig.

Så nu återstår bara att önska er alla ett gott slut och ett riktigt Gott Nytt År 2011. Önskar er alla ett roligt och friskt år. Kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0