Det är inte så lätt alla gånger...

Idag öppnade vi första två luckorna i chokladkalendern. hmm men det slutade inte riktigt där. Killen fick nog i sig en chokladbit till innan jag lyckades få kalendern ifrån honom. -ja öppna blixten med godis. Sitter killen och säger när jag försöker få av honom kalendern.


Ja tycker om sån.

Vi får se hur länge den här kommer räcka...


Måste bara visa va fint de gjort på förskolan. I taket hänger en stor björkgren full med fina pepparkakor med alla barnens namn. Jag skänke en adventskalender som jag köpte i Sågmyra, eliassons grosist butik för 15 kr. Den har 24 små paket i tre storlekar, ja den syns lite i vänster hörn. Där i paketen lämnar tomten små meddelanden varje dag. och ett barn får ta med sin pepparkaka varje dag.
Det gäller att lära sig vänta, super nyttigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0