oj va tiden går bara för att man börjat jobba.

Jag har inte tagit ett kort sen i söndags :-(
Men allt rullar på. Det är trevligt på jobbet och Mathias har det fantastiskt bra på förskolan. Även om han inte sover på vilan, det är för mycket som är intressant att titta på.

Det resulterade till att han idag somnade kvart i sex när vi åkte bil. Så det blev en tidig kväll. Daniel hoppas att han slipper väcka honom i morgon istället.

En kväll gick jag en promenad iaf, men en av fem är lite dålig statestik.

Vi sålde vår bil på semestern och har lånat morfars sen dess. Det är en liten Audi a3, så sista vändan till sommarstugan blev utan barnvagn och killarna hade lite dålig vinkel på sina stolar när de skulle sova i bilen. Men det har ändå funkat rätt bra. Tur de hade en bil att låna ut. Idag köpte vi en ny, eller vi skrev kontraktet iaf. Hoppas få hämta den i helgen eller senast i början på nästa vecka.
Syrran åkter upp till dalarna imorgon i den bil vi har lånat så nu blir vi utan tills vi får vår nya. Det är en Mazda 6 sport 2,3 -07, men det viktigaste: den är fint grå. Mathias gillade den, han fick inte åka men fick provsitta baksätet och skuffen.
Vi hade laddat upp med banan, vatten och ahlgrens bilar dagen till ära. Jaha och varför hade jag inte kameran med mig? Jag verkar ha lagt av mig totalt. Skärpning mamma Maja!

Så idag har Daniel tvättat lånebilen och klippt föreningens gräsmattor, jag åkte och storhandlade iom att vi inte kommer ha bil några dagar.

Vipps så är klockan tok mycket igen, nu måste jag sova snabbt inatt oxå för att hinna med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0