Mysfredag...

Hämtade böckerna i dag, gratis B-post hos aldlibris betyder egenligen super snabbt och billigt :-)

Kunde inte hålla mig utan började läsa direkt på bussen hem.

Väl hemma var det mysigt Daniel tvättade finbilen och Martin var inne och spelade och Mathia sov. Han vaknade inte förräns 4 och då hade Martin varit ute och lekt med Dennis ett tag. Fixade lite indisk middag när Martin och Daniel tog en tur till Fruängen och hyrde film. En natt på museumet 1 och 2. Martin är nöjd!
Sen när vi satt och åt som mest kom glassbilen. Bara att göra en paus och ut och handla. Så kul att Martin fick vara med. Så det blev två stora lådor med glass :-)
Efter maten var vi tvungna att prova glassarna, blev två var :-)

Sen har vi badat och Martin har kollat sin ena film, då passade jag på att ta ett bad och fortsätta läsa min bok. Martin kom inrusandes och stampade som bara den. Super kissnödig som bara han kan vara. -men va länge du badar, blev kommentaren.
Men läser man en bok så kan det ju lätt bli så.

Pratade med syrran idag, hon var i Peking och handlade maskeraddräkter åt mig, eller rättare sagt till barnen. Men hon hade köpt 12 st för 220kr.Jag önskade att jag kunde vara med då. Längtar så tills hon kommer hem.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0