Dax att träffa läkaren......

Idag ska jag och träffa läkaren som opererade mig. De ska nu ha kollat på de som de tog ut ur bröstet så de vet om de fått med allt och med tillräcklig marginal. Har de inte de så blir det en ny op med att ta bort hela bröstet och en hel del extra fix. Mycke större ingrepp än de jag gjorde nyss.
Om de är nöjda så går vi vidare till strålningen snart.

I natt drömde jag att hår vuxit massor både här och där :-) tror man har lite önske drömmar i drömmarna.


Nu måste jag kolla sl.se så jag vet vilka bussar jag ska åka i dag för att ta mig till Karolinska så det inte blir som förra gången så "min" buss slutat gå. Men det gick ju bra tillslut iaf.

Blir väl ett till inlägg i kväll om vad läkaren sa. Hej så länge.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0