Promenad dag...

Igår, trorts att vädret inte var på topp så blev det en promenad.
Har en vän som bor brevid Långsjön, så på förmiddagen åkte jag hem till henne och så gick vi runt sjön. Tog drygt en timma men då hade vi oxå en päron paus på en bänk :-)
Det var skönt att få en promenad, frisk luft och hinna prata av sig lite.
Hann med en värmande kopp te innan jag åkte hem till lunch med syrran och Daniel.

Skulle vilja försöka få klar pumpadräkten åt Mathias men måste hitta mörkgrön fleece först. Har köpt mörkgrön lakansväv ifall jag går bet. Men idag ska jag till Huddinge C och där har de en tygaffär. Så jag hoppas hitta det där.

Det är ju hög tid att börja tänka på julklappar och julkort oxå. hmm många tankar i huvudet på mig gällande kort och ev kalender (julklappar) Men de ska oxå organiseras.

Rakade faktiskt benenen igår :-) sånt har man inte gjort på lääääääääääääänge. Alla kroppshår på armar och händer står rakt ut, tror de fått normal längd nu. Hoppas de slutar växa annars blir jag snart en apa :-)

Håret på huvudet ser snart ut att vara en superkort klippning, ganska coolt faktiskt. Jag ogillar inte att se mig i spegeln på samma sätt som tidigare. Det växer och växer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0