Nya tag....

Här har varit hostigt och snorigt med lillkillen sen i fredags. Han fick vara hemma och vila igår men idag så var vi tillbaka på förskolan igen.
Lyckligtvis så var det två små killar som genast började leka tittut med Mathias så han sprack upp i värsta leendet.

I helgen har vi tagit det lugnt, vi var ute en sväng och lekte på lördagen. Mathias brydde sin inte om att det regnade, Daniel gav upp först. Har man bara bra kläder är det ju okay iaf. Jag älskar mina randiga gummistövlar :-)

Har börjat planera julen, skrivit lista på sånt som ska göras, julklappslista. Blir lite stressad trots att det är lång tid kvar. Men vet av erfarenhet att tiden går fort.
 Igår kväll tog vi in utemöblerna så de skulle få torka innan vi idag ska trycka in dem i förrådet, hur nu det ska gå. Det är ju redan fullt där. Och om jag sen ska kunna ta ut julen så borde jag leta på den och lägga den ytterst. hmm och så regnar det idag med. Hoppas det slutar snart. Jag som tänker köra med Daniel att han får fixa i förrådet.

I em ska grannpojken vara här en sväng när hans föräldrar har fullt upp, det blir skoj för Mathias :-) Sen kommer nog syrran hit och ska bo här några nätter igen.

Igår gick jag och la mig strax efter åtta. Blir så trött när det är mörkt ute. Nog för att jag låg och läste någon timma men iaf. Vaknade och var lite illamående igen, men det går rätt bra efter frukost.
Nästa vecka börjar strålningen, hoppas bara innerligt att min hud kommer att hålla. Jag är ju rätt känslig i huden som det är och så utsätta den för stark strålning kan ju blir jobbigt. Men får smörja på så mycket jag orkar.

Ser fram emot att ha fått på Mathias pumpadräkten imorgon när vi går till förskolan, de ska ha Halloweenparty kl 9-10:30 i lekhallen. Man önskar ju att man fick vara en liten nyckelpiga uppe i ett hörn och smygtitta på dem. Hoppas de tar några bilder. Jag ska försöka imorgon igen om han inte tok vägrar. hmmm vindruvorna är slut....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0