Sol va' härligt....

Idag när jag kom till sös sa hon i kassan att det inte var någon före. Toppen tänkte jag och satt mig inte ens. Men väntade och väntade, satt mig tillslut. De ropade in två stycken till mitt rum innan en sköterska kom och sa att du får vänta lite för vi får inte upp din dos på datorn. Hmm så kan det gå.

Hann iaf prata med en tjej i väntrummet, hon gjorde sin första vecka på strålingen och skulle börja jobba nästa vecka. Hon hade tappat tånaglarna, mina sitter fortfarande kvar iaf lite :-) Hon var en kvinna med många järn i elden. Hade bokat upp alla helger fram till jul med bjudningar mm. Ikväll skulle hon ha glöggparty. Oj hmm ja jag är nöjd om jag har diskat och städat.

Igår så bakade jag faktiskt lussebullar och pepparkakor.

Nu ska jag ta llite lugnt idag har jag tänkt, hoppas det går :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0