På väg till första strålningen....

Idag är det dax för första strålningen. Det blir nog en baggis. Kommer nog bli värre efter några gånger om huden tar stryk. Ska fixa någon bra salva från apoteket så jag håller mig mjuk och smidig.

I övrigt så har jag ont i halsen, nacke, axlar och känner mig frusen. Tog precis en varm dusch, det var skönt.

Nästa vecka är det dax för nytt hornom inplantat, ska försöka komma ihåg att gå in på apoteket idag och hämta ut sprutan så jag vet att det finns.

Känns rätt overkligt att jag ska åka till sös varje vardag i 33 dagar nu. Det kommer bli mycket åkande, bara det är ju tröttsamt. Men jag har det bra, tänker på de som bor i Dalarna.

Nu lär jag ta och äta innan jag åker....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0