Mötte en kändis...

Hihi idag när jag gick från Zinkensdam så mötte jag Kattis Ahlström, hon bor ju precis bervid där. Daniel har en kompis som delade tvättstuga med henne, men nu har de flyttat till strängnäs.

Skoj, hon såg super snygg ut, som vanligt.

Nu har jag precis fått min strålning, tog drygt en timma i väntetid. Det är rätt jobbigt att inte kunna planera sin dag. och behöva vara ute i god tid för att hinna med andra avtalade grejer.

Har plander på att jag och Mathias ska åka med Daniel och hämta Martin imorgon. Då måste jag vara här tidigt, fredag och allt. Fredagar är visst värst på morgonen. Många vill göra klart så de kan åka bort över helgen.

Blir lite stressad över att försöka komma tidigt.
Idag har jag nästan lagt klart pusslet som ligger där i väntrummet. Troligen kommer det att vara ett nytt motiv imorgon kan jag tänka. Jag har haft tur, det har aldrig varit någon som pusslat när jag kommit så jag har haft hela bordet för mig själv :-)

Nu ska jag iväg på ett möte och ikväll blir det PRALINKURS. Längtar så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0