Freeeedag....

Idag ställde jag klockan på kvart över 6. Tänkte att om jag kom tidigt till sös så slipper jag vänta där så länge.
Läste in min streckkod vid sös 5 i halv 8. De öppnar halv.
Men men det tog iaf en timma innan jag fick komma in. hmmm rätt irriterande. Nog för att jag idag hittade ett bord med ett 1000 bitars pussel men iaf. Jag ville ju göra klart så jag fick komma hem igen.

Tio i tio klev jag av bussen hemma så det tog tre timmar för att behandlas i 10 min.

Idag hade jag min 4de behandling och fick en enket om hur jag tyckte att dropp in funkade. De flesta hade långa väntetider med upplevde det bra sa sköterskan. Jag kännde mig irriterad idag så det fick negativt omdömme av mig. Nog för att de idag berättade att fredag morgon och måndag em var det tider som gav längst väntetid. Antagligen för att vissa åkte bort över helgen.

Jag får väl testa att åka in tidigt på måndag och se om jag slipper vänta då. Ska bli spännande.

Kände mig rätt trött när jag kom hem. På em gick jag och Mathias iaf ut och lekte lite. Sandlådan och bollar kan man leka länge med :-)
Innan vi gick in tände vi våra ute lyktor och Pumpan, den kanske man borde sluta med nu men den är så fiiin.
Och så samlar Martin på värmeljudkoppar. Klassen är med på IKEA tävling. Den klass som samlat in flest koppar vinner 5000kr och en dag på IKEA.
Mormor har varit och samlat in 1.3kg koppar i Insjön :-) Ska bli skoj när Vi kan få hit dem och se till att Martin tar med dem till skolan.
Han var lite bekymrad sist, han ville ju inte komma till skolan med bara två, tre stycken. Nu kommer han få en påse :-)

Jag har oxå satt upp en lapp och en påse i vårar soprum. Hoppas vi kan fiska in många även där.

Efter vår hemlagade Indiska middag så blev det fredagsmys i soffan med poppcorn. Mathis fick sånna på förskolan när de hade Halloweenfest så nu måste vi ju ha lite mys hemma med ;-)
Super duktig kille satt stilla i soffan och mummsade :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0