17 av 33 avklarad.

Idag har jag gjort min 17 strålning. Kände igår kväll när jag åt banan att det gjorde ont i halsen. Som att jag var glupsk och tagit för stor tugga. Kände lika imorse när jag åt macka. Men hallå är jag stressad eller och kastar i mig maten tänkte jag.
Kollade med sköterskan idag och det är en biverkan. De strålar upp mot köttlarna i halsen och det kan kännas som en klump i halsen och bli lite trängre. Jag skulle inte heller bli förvånad om jag kände något vid skuldran då de strålar lite där oxå. Kunde bli ömt eller så.

Jag känner mig annars bara trött. Jag som brukar vara så morgon pigg går inte upp förräns 8 på morgonen.
Idag tog det lång tid här över en timma. Nu ska jag åka hem och baka lussebullar så vi har till första advent på söndag.

Idag kl 17 så signerar Carola sin nya skiva på Åhlens, hmm synd att jag inte hinner dit. Daniel brukar vara hemma vid halv 6, det skulle innebära att jag inte var inne i stan förräns halv 7 och då har hon nog klarat av det där kan jag tro. Det får bli en annan gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0