13 av 33 avklarade....

Igår fick jag vänta typ en timma innan det var min tur. Vi tog röntgen för att de skulle se om jag svullnat och att de fick med hela området som skulle strålas.

Sen for jag in till stan och hämtade mina beställda julkort från www.japanphoto.se skoj två fina motiv och ett familje memory. Memoryt kan jag varmt rekomendera. Det ska bli superskoj att spela i jul med bilder på familjen och lite från vår semester, Kolmården :-)

Jag missade ju att använda en rabattkod på 50 kr hos japanphoto så igår beställde jag 10  nya julkort för då totalt 8.90 ser fram emot att få hämta dem om en dryg vecka. Sen ska jag skriva klart korten så jag kan bock av det från listan.

Resten av dagen tog jag det lugnt,var till affären och köpte grejer till köttbullar. Har fått älgfärs av farmor så i em ska här göras julköttbullar och frysas in.

Idag tog jag sovmorgon, klockan ringde 8 och jag tog bussen kvart över 9. Räknade med att få vänta länge och ha massor av patienter före mig. De hade haft stängt för möte 8:30-10:00 men det visste jag. Det var därför jag tänkte åka in senare.
Men oj va förvånad jag blev att det bara var en före mig, så idag gick det rätt smidigt.
Nu ska jag se till att ta mig hem, vila äta lunch och göra köttbullar. Så till middag ikväll blir det hemrullade köttbullar med potatis och lingon. Mums....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0