Tröttdag...

Efter en okay natt och sovmorgon för hela familjen, åt vi frukost vid halv 9. Det känndes bra, verkar bli en toppen dag idag med.
Jag och Mathias tog en promenad till Skärholmen när de öppnade och shoppade på H&M, men jag tog helt slut.

Efter en lätt lunch passade jag på att vila när Mathias sov, sen vet jag inte om jag riktigt kom igång något mera idag.
Gick ändå en em promenad med killen bara för att få röra på mig lite, somnade på golvet efter middagen. Tog mig upp så att jag kunde natta grabben och nu ligger jag i soffan igen. Det känns som jag bara sovit bort hela dagen. Hoppas jag känner mig piggare imorgon. Frusterande att man inte blir piggare av att vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0