Nu rasar det massor....

Jag törs snart inte röra håret mera, det fortsätter att komma massa löst hår i handen så fort jag rör håret. Nog för att jag har massor men man undrar ju hur snabbt det kommer gå tills man ser tunnhårig ut.
Har bokat tid hos perukmakaren på måndag, då ska jag få min peruk. Om håret lossnar i den här takten så kommer jag att vara hårlös tills dess.

Hoppas det slutar regna så jag och Mathias kan ta en promenad till skärholmen när han vaknar och kolla om Indiska har någon sjal jag kan passa i, vilket jag tvivlar på men vill iaf ha en sjal hemma.

Nästa vecka är:
Måndag- perukmakaren
Tisdag- blodprov och kortison intag
Onsdag- Kur 2
Torsdag- spruta och in i dimman....

Fy va fort den här tiden emellan går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0