Längtar efter att få bli lite piggare

Har inte gjort mycket idag, efter lunch vilan gick jag och Mathias ut för att bre ut täckbark runt häcken. Orkade bara halva. och då är vår häck inte alls lång kanske 5 meter. Men det var skönt att vara ute i luften lite iaf. Vi han landa i sandlådan en sväng innan det var dax för mellis.

Sen hände det inte speciellt mycket mera idag, eller Daniel gjorde en suveränt god middag, det var skoj. Allt smakar inte så gott just nu men den här Chilinudlarna med kycklig var suverän. Men visst ja jag gjorde ju chokladbollar, de kanske är kalla och ätklara snat.

Syrran och Mackan kom förbi och lämnade massa filmer ifall jag skulle bli filmsugen, det var snällt. Vi får väl se om jag hamnar i något filmstim :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0