Idag har jag orkat massor....

Idag har jag inte vilat mycket, har varit uppe hela dagen. Tvättat och damsugit, lagat mat. Det känns otroligt skönt att känna att man kan göra sånt.

Hade en tanke på att gå till Skärholmen, men får ta det imorgon eller en annan dag istället. Kan ju inte göra allt på en gång.

Imorgon ska syrran komma på besök och Daniel ska åka och hämta Martin.
Barnen på gatan saknar honom, nyss var tre här och ringde på och frågade om han var hemma. Känns toppen att bo så här, där barnen bara kan gå ut och leka så länge de vill och alltid har kompisar i närheten.

Kollade ut i mina odlignslådor. Rädisorna är stora, eller iaf bladen 2½cm, ärtorna däremot var jag nog lite tidig att sätta ner, ser att några har grott och kommit upp 1½ cm. Rabarbern är på väg, men min sort har så smala skälkar att krävas många för att få ihop till en paj. (de fanns här när vi flyttade in)

Jag tror till och med att jag kommer orka titta på tv ikväll. "Hjälp jag är med i en Japansk tv show," hysteriskt, men kul :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0