Hmm jag tror det vänder....

Idag gick jag upp tidigt, eller vid 8 och åt frukost med övriga i familjen. Ville känna mig för, imorgon ska jag till SÖS på tre undersökningar kommer att pågå mellan kvart i 9 till ca 14:30. Så jag har gruvat mig, undrat hur jag skulle orka.

Men idag har gått ganska bra, har varit lite krypig i magen så jag tog en Link och sen vilade jag typ mellan 10-12, men sen....
När Mathias vakna efter lunchvilan gick vi ut och fyllde på resterande täckbark i häcken sådde tre rader morötter, klippte bort lite vissna blommor. Tror inte jag kände mig lika slut efter det idag som jag gjorde igår iaf. Sen har jag inte sovit mera idag utan setat uppe och orkat varit med mera här hemma.

Ska försöka ta mig något snällt för magen att äta innan jag går och lägger mig så den inte skriker och svider när jag ska sova :-)  Tänk att man kan få så himla konsitga bivärkningar.

Ja ja det är tre grejer jag ska göra imorgon, först en injektion med radioaktivt medel som jag efter lunchen ska stråla på någon röntenbild. Medans jag väntar ska jag undesöka övredelen av buken, hmm får inte äta eller dricka 4 tim före undersökningen som beräknas vara kl 10. och jag ska få i mig kontrast på någor sätt, troligen dricka. Hoppas det inte smakar pärk så jag kommer må illa. Sen ska jag hinna med en lung och hjärtundersökning tror det är med ultraljud så det går väl bra.

Så imorgon måste jag ställa klockan på tidigt, halv 6 käka en macka och dricka något och sen packa med frukost till sjukan. Har inte bestämt om Daniel och Mathias ska köra in mig eller om jag ska ta t-banan, får nog se hur natten är. Jag vill ju för min egen skull fixa det själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0