....Gröna Lund......

Tjohooo!
Idag har vi tillbringat eftermiddagen på Gröna Lund. Toppen väder, soligt men inte stekhett. Ätit glass, åkt karusell, gjort massor av 5 kamps grenar. Tror Martin fick "tröstpris" på alla ställen vi besökte. Sånt gillar jag.

Mathias blev stört nöjd när stora nallebjörnar kom fram och hälsade på honom. Ha såg så himla förtjust ut,  kul att se.

Sen var det bara hem och käka pizza, kvällsmat och nattning. Gissa om det snurrar i de små huvudena nu, alla intryck.

Ja ja med mitt hår är det precis som vanligt, har inte vågat tvätta håret på flera dagar. Tror allt skulle trilla av då. Försöker att inte röra det, har satt upp lite med ett hårspänne idag och vågar knappt ta ur det.

Det känns som när man har haft fuktigt hår och satt uppdet hårt och sen när det torkat så släpper man ut det igen. Det vill säga det gör ont i hårbottnen, ingen jobbig smärta men det känns som man bryter det på något vis. Det kan ju bero på att jag inte tvättat det och de har lagt sig åt ett håll och jag vill ha det åt ett annat håll.

Än så länge tror jag inte folk ser att jag tappat massa hår, de ser nog bara att jag ser ovårdad ut. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0