Det blev ingen rotfyld tand...

Idag har jag varit uppe hela dagen, låg en stund i soffan efter frukost men det tycker inte jag räknas. Har inte gjort mycket men bara varit uppe känns skoj.

Efter lunchen åkte jag till tandläkaren skulle rotfylla tanden som väntat ett tag på det. Men tandläkaren blev tveksam när jag sa att jag gick på cellgifter, hon ville inte släppa ut bakterier i blodet på mig så jag kunde bli sjuk. Så himla duktiga de är och vet vad det gör, hon ringde behandlingsavdelnignen och de kom fram till att jag borde vänta, har ju inget problem med tanden som den är nu.
Så jag ska ta upp det med min läkare nästa vecka då jag har tid. Kanske kan jag när jag återhämtat mig från cellgifterna och innan strålningen få det fixat. Hur som helst så var det super trevliga hos tandläkaren trots att jag fixade en lucka i deras arbetsplan när de inte kunde görs klart min tand. De hade ju iaf satt upp tid för 2 tim på mig. Hon tog en bild och kollde att provisoriet såg bra ut bara.

Så jag åkte hem och tog med Daniel och Mathias till affären istället. Känns som evigheter sen jag var och handlade sist. Det tar på krafterna men det var skoj.

Tror jag snart är inne i den mest känsliga tiden för infektioner (heter det så), då mina vita blodkroppar är som lägst. Mathias är super snorig :-( hoppas jag klarar mig från sånt och får återhämta mig nu och bli starkare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0