Dagen före kur 2

Idag har jag börjat med min kortison cocktail igen 16 betapred till frukost och 16 till kvällsmat. Ska ta dem en halv timma tidigare ikväll så kanske jag kan sova.

Sen har jag varit på droppin på vårdcentralen och fått ett provrör fyllt. Fick sms från apoteket att smin spruta finns att hämta idag så jag ska ta cykeln till skärholmen efter fikat nu och hämta den, köpa ett hårspänne så jag kan bli fin i håret och ett vattenpass. Vi hittar inte vårat gammla och nu när vi ska bygga staket behövs det.

Väskan är packad tills imorgon. Dvd-spelaren är packad med Mama mia och en heminspelad film från Dalahalla då Carola gjorde sin konsert och dök i vattnet, det ska bli kul. Man måste ju ha något att se fram emot :-)

Imorgon kommer oxå en jobbarkompis förbi och hälsar på när jag är på avdelningen. Hon hade ärende till SÖS.

Nu är bullarna värmda så jag ska ta en fika.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0