Då har det gått en dag till...

Jag tog bilen till affären igår kväll iaf. Det tog ganska långtid och jag kände mig rätt trött. Men det var skoj att få komma ut och känna att man gjorde något.

Jag som är så kvällstrött annars har mina piggaste perioder på kvällarna nu tror jag. Jag brukar somna före nio, nu har jag legat och sett på roliga serier som går sent på kvällarna. Det verkar vara så, för Yang som går samma kur som jag har också haft svårt att somna.

Idag tog jag första lunchpromenaden sen sista kuren med Mathias för att få honom att somna, men idag ville han inte somna. Typiskt, så pappa fick ta en promenad när jag vilade istället.

Jag mår helt klart bättre men ibland kommer illamående, magknip och svettningar.

På kvällen åkte jag och hämtade hem kebab, iklädd bara kepa. Nej, inte bara men på huvudet ingen peruk. Känns lite konstigt och jag söker inte ögonkontakt i onödan. Tittar jag inte på andra så syns jag inte tänket min hjärna. Jag åt upp varenda smula, duktig tjej. Det känns bra att jag kan äta iaf.

Fantastiskt väder har vi i alla fall, men det blåser storm. Jag trodde det skulle regna idag. Gör det inte det imorgon måste jag vattna i landen. Såg att mina ärtor har besök av ogräs. Har inte kollat om morötterna är på väg eller inte. Rabarbern borde bli plockad och bli en kaka. Våran stora gräsplätt borde klippas.
Nu när jag kom på så mycket att göra kommer det väl att bli kasst väder imorgon.

Mina jobbar kompisar ska ha trivseldag och hem till en på jobbet och grilla och ha skoj imorgon. Jag önskade att jag skulle vara så pigg att jag orkade vara med, men nä det känns inte så. Det får bli en annan gång. En dag i taget. Jag ser fram emot bilderna Sofia :-) och jag hoppas ni får bra väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0