bloggar från SÖS

Det gick inte så bra att sova inatt. Vet inte varför. Hade ställt kl före 6 och var upp och käkade en macka. (Sen gick jag och la mig igen .)Det var nog tur det, för jag var riktigt hungrig vid 10 och lite illamående som man kan bli när man inte får något i magen.
Daniel och Mathias körde in mig till SÖS.

De satt nål och gav mig min radioaktiva injektion, nålen fick sitta kvar för kontrastet skulle in via nål. jippi jag som trodde jag skulle behöva dricka, det hade inte varit roligt. De ultraljudade och fotade buken när kontrastet som inte alls kändes rusade runt.
Sen var det vanligt hjärt & lungröntgen 4 snabba bilder.  Med alla väntetider så var jag klar före halv 11. Nästa tid är 13:10.
Så  nu har jag käkat pannkaka i resturangen, varit ut en sväng. Men det regnade. Så jag testar biblioteket. Här fick man låna dator i 30 min som patient eller personal, så jag passar på att skirva lite.

Vänta vänta vänta, trött trött trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0