Ännu en fin dag...

Igår fick jag två pårigninar på dörren, först kom ett blomsterbud med en fin bukett blommor från jobbet. Super fina, Tack!
Sen kom en kvinna som posten brukar blanda ihop våra brev med, i och med att det stod Karolinska sjukhuset på kuvertet ville hon att jag skulle få det så snart som möjligt. Super hyggligt. Nu var det ju bara ett återbesök till en läkare om ett par veckor men iaf. Skönt med folk som bryr sig.

Har iaf fått sova en del i natt, vaknade strax efter 5 och kände att jag kanske mådde lite illa, frossig och trött. Gick upp och åt halv frukost och tog en förebyggande tablett mot illamående och gick och la mig igen. Gick upp efter 8 och hoppades att jag skulle känna mig piggare efter en duch, men nja marginellt.

Vi tog iaf en tur till byggvaruhuset efter frukost skulle kolla inpregnerat virke till staket runt trädäcket, men det blev bara två säckar täckbark idag.
Nu har vi ätit lunch och killen somnade efter en kort promenad så jag ska passa på att lägga mig och vila en stund tror jag. Vet att det inte är som när man känner en vanlig förkylning komma krypande. Jag brukar vara en sån som, bara jag får sova en stund så går det över. Om det som de säger om dessa biverkningar så kommer de inte att hjälpa, man kan visst inte sova sig ur tröttheten när de bryter ner försvaret på detta vis.

Men det här är ju i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0