Två dagar till.....

Då har det gått ytterligare två dagar tror jag. Har inte orkat varit uppe alls mycket. Mått illa, värk i leder eller benmärg. Tagit några extra tabletter mot illamånede och ett par alvedon mot värk. Kan inte säga om något hjälper.

Försöker få i mig mat men allt smakar illa. Vet att jag dricker för dåligt men vill inte ha något heller. Sov nog ganska bra i natt i alla fall. Försöker hålla mig lite uppe nu på kvällen så jag ska kunna däcka i natt.
Jag måste bara försöka få i mig mera att dricka. Tror det är jätteviktigt för att kunna bli bättre.

Nu står man inför ett val, ska man tänka. Yes jag har nu gjort halva behandlingen :-) eller jag har lika många behandlingar kvar :-(   3 av 6 kurer är injicerade.
Just nu känns det mest som det sista.

Nu ska jag i alla fall ta och stoppa i mig lite skorpor och mjölk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0