Sommaren verkar vara här....

Oj vilket fint väder vi haft idag, och det verkar som det kommer hålla i sig några dagar :-)

Så skönt att vårat staket runt trädecket på baksidan är klart. Nu kan man ha dörren öppen så man får luft och Mathias kan springa ut och in som han vill. Super skönt.

Idag var jag till VC och fick picc-linen omlagd. Kändes kanon i början, hon hade förberett och läst på. Jag trodde ett tag att detta skulle bli min favourit men icke. När vi kom till om plåstringen så var hon helt borta. Viste inte ens hur man fick bort skyddspapperet. Nu hoppas jag ändå att det kommer hålla en vecka tills jag får det omlagt på SÖS i samband med nästa kur.

Imorgon är det mamografi och ultraljud (tror jag) på SÖS som gäller. Vi ska se hur knölen betett sig och om vi behöver ändra något i medicineringen.

Det känns som att idag är första dagen jag är bra efter förra kuren. Det gick rikgit segt den här gången.

Nu tröttnade Mathias på att jag sitter här, måste gå och leka lite.

Vi fick plats på ett dagis närmare här idag :-)  förut hade vi fått plats på det dagis som ligger vid öppna förskolan. En bra bit att gå. Nu fick vi plats på ett dagis kanske ett par hundar meter hemmifrån. (jag är kass på att uppskatta hur långt det är men det är nära iaf.)
Så nu ska han gå på samma dagis förlåt förskola som grannkillen, det blir skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0